What I Did Last Month | June

Wat gaat dit jaar toch snel! Vandaag weer een WIDLM. Wil jij alle foto's als een van de eerste zien? Volg mij dan op instagram @myanrat.






Ik maakte promotie voor mijn blog, at een aardbeien ding en speelde de sims.
1. Zoals jullie wel weten heb ik sinds kort een spiegelreflex. (YESSHHH!) Hiervan moest ik natuurlijk even gebruik maken en plaatste 1 foto van mijn nieuwe camera artikel op mijn instagram.
2. Samen met Melvin zat ik op mijn slaapkamer bij mijn opa en oma toen we opeens geroepen werden. We kwamen beneden en zagen deze super lekkere dingen staan! Yum
3. Ik denk dat ik stiekem toch wel een beetje sims verslaafd ben. Nu ik hier ook video's over maak voor op youtube al helemaal. Nog niet zo lang geleden ben ik er achter gekomen hoe je custom content (dingen die mensen thuis maken voor in het spel) in de sims kunt zetten en ben dit dan ook massaal gaan doen. Momenteel speel ik met dit poppetje, waarbij letterlijk alles custom content is. Ook het hele huis is met CC ingericht, haha. Die spullen zijn zo veel leuker dan die in de sims zelf staan!






Ik was op een evenement met Melvin, at pasta van Julia's en zag deze oude foto op Facebook.

 
 4. Ik was samen met Melvin naar een evenement van zijn toekomstige stagebedrijf. En woo, wat een bedrijf! Ze hadden een nerf gun arena, een trampoline, skateboard en nog veel meer!
5. En ja hoor, ik kon de verleiding van Julia's weer eens niet weerstaan.
6. Sinds je op facebook kunt zien wat je zoveel jaar geleden hebt geplaatst kom ik zulke leuke dingen tegen. Zo vond ik laatst bijvoorbeeld deze foto van mijn hele erge emo periode. En mijn telefoon hoesje is zo leuk! Had ik die nu maar nog steeds, haha.







Ik at een super lekkere ijs, maakte een selfie en maakte een foto van mijn eten.
7. Aangezien we vlak bij Florance wonen, een ijssalon die meerdere malen ijssallon van het jaar van heel Nederland heeft gewonnen (momenteel staan ze op nummer 2, nummer 1 ligt ook maar een half uurtje fietsen hier vandaan, haha) moest ik er dus weer eens een keertje langs gaan. Als je een keer in de buurt bent van Nederweert en het is lekker weer. Ga dan langs! dit is serieus het beste ijs wat ik ooit heb gehad.
8. Toen ik op de bus stond te wachten, controleerde ik even of mijn make-up nog goed zat. Natuurlijk moest ik ook meteen even een selfie maken toen.
9. Als laatste had mijn broertje laatst voor ons gekookt. Hij maakte een drie gangen menu en het was echt super lekker! Dankje Jarno!

Wat heb jij afgelopen maand allemaal gedaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten