Newcrest, studio and more | youtube

Het is alweer een maand geleden dat ik mijn aller eerste YouTube video's hier op mijn blog plaatste. Inmiddels zijn er alweer een paar video's bij en die deel ik vandaag met jullie! Net zoals vorige keer zijn het weer alleen Sims video's. In deze YouTube artikellen zal dat ook zo blijven. Wel ben ik van plan om vanaf augustus te gaan vloggen! Deze vlogs kunnen jullie dan in een apart artikel verwachten. Zoals de Sims fans onder ons wel weten is afgelopen maand een nieuwe stad toegevoegd aan de Sims 4. Newcrest! Ik ben van plan om van deze stad een studentenstad te maken en ben dan ook begonnen met een flat gebouw die ik in meerdere delen online gooi. Daarnaast heb ik ook nog een oma huisje en een hipster inspired studio appartement gemaakt. Ik hou zo veel van hoe de studio is geworden! Ik zou er zo kunnen intrekken en me er helemaal thuis voelen. Vooral de vorm in combinatie met de ramen ben ik dol op. De inrichting zou ik denk ik toch iets veranderen voor mij zelf en wat minder hipster maken.


 




Hoe vind jij mijn creaties geworden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten