Peel fotografie

Laatst was ik samen met mijn broertje en moeder naar de peel geweest om te kunnen oefenen met mijn nieuwe camera. Misschien weet een enkeling nog dat mijn aller eerste artikel op deze blog ook over de peel ging. Om die te zien kun je hier klikken. Een paar van de foto's die ik laatst heb gemaakt wil ik met jullie delen en als jullie tips voor mij hebben kunnen jullie die altijd achter laten in de reacties! Daarnaast heb ik nog een vraagje voor mede fotograven. Ik maak momenteel mijn foto's in JPEG formaat, maar zou dit graag in RAW willen doen. Nu weet ik wel hoe ik dit moet doen, maar vraag ik mij af wat jullie precies met het bewerken doen. Heb je nog een handig linkje die ik zeker moet zien of een goeie tip, dan mag je die ook zeker in de reacties achterlaten!






















Wat vind jij van de foto's en heb je misschien nog tips?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten