Youtube!

Wooo, ik heb dit keer een extra artikel voor jullie! Zoals ik een tijdje geleden vertelde plaats ik als ik veel dingen heb om te tonen over het zelfde onderwerp een extra artikeltje op woensdag. Elke maand plaats ik zoals jullie wel weten een What I Did Last Month. Elke woensdag na dat artikel komt er voortaan een extra artikel! Ik ben namelijk begonnen met youtube. Elke maandag om 4 uur post ik een video. Dit zijn alleen game video's. Tot nu toe allemaal Sims 4 video's, maar er komen ook andere dingen aan. Dit vind ik nou niet echt bij het thema van mijn blog passen. Toch wil ik jullie deze video's tonen door middel van een extra artikeltje. Voortaan dus elke woensdag na de WIDLM een artikel met al mijn youtube filmpjes van de maand daarvoor! Hopelijk vinden jullie het wat. Ik weet dat het beter kan, haha. Maar ik moet toch ergens beginnen. Later komen er misschien ook vlogs of normale video's. Dit weet ik alleen nog niet zeker. Voor nu dus alleen game video's.







Hebben jullie ook een youtube kanaal?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten