What I did last month | May


 
Vandaag heb ik weer een WIDLM voor jullie. Wil jij alle foto's als eerste zien? Volg me dan op instagram (@MyanRat). Ben jij benieuwd wat ik afgelopen maand allemaal heb vast gelegd? Kijk dan snel verder!

Ik maakte een logo, at loempia's, maakte een selfie en maakte een foto met Melvin.

1.Samen met Jurn ben ik een magazine begonnen genaamd JUMAlarious. Op 11 mei had ik een logo gemaakt en dit was het restultaat! Volg JUMA nu ook op instagram (@JumaLarious) en bekijk de site www.JUMAlarious.blogspot.com.
2.14 mei at ik twee loempia's. Zoals altijd moeten mijn loempia's weer op instagram komen te staan, haha.
3.18 mei stond ik op de bus te wachten en wouw ik even kijken hoe mijn haar zat. Uiteindelijk heb ik maar meteen een selfie gemaakt.
4.HII (19 mei)

Ik kocht een camera, maakte een foto van mijn bed en ging BBQ'en.

5.20 mei kwam dan eindelijk mijn spiegelreflex binnen! Het is de Canon EOS 700D! Ben jij benieuwd naar foto's van deze camera? Kijk dan snel terug naar het artikel van vorige week!
6.27 mei ben ik met Melvin naar de Primark in Rotterdam Zuid geweest. Ik kocht er een super schattig dekbed en deze twee leuke rode kussentjes. Het beertje in het midden is trouwens mijn nieuwe telefoon hoesje.
7.Omdat Melvin 1 juni jarig was hebben we op 31 mei geBBQ'd. Ondanks het slechte weer was het een leuke dag geworden.

Wat heb jij afgelopen maand allemaal gedaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten