Eyes lips face shoplog

Afgelopen donderdag kreeg ik mijn bestelling binnen van ELF (dit is geen samenwerking!) Ik kocht een aantal make-up producten om uit te proberen, omdat iedereen altijd zo enthousiast is over dit merk en het ook absoluut niet duur is. Gister (wanneer ik dit typ is het vandaag) heb ik alle spulletjes ook meteen uitgetest. Een uitgebreide review hoef je niet te verwachten, maar wel mijn eerste indruk van deze producten!

Als eerste kocht ik deze foundation voor €6,80. Ik kocht hem in de kleur Sand. Ik hoopte heel erg dat dit de juiste kleur voor mij was en gelukkig is dat het ook! Wel heb ik het idee dat je deze foundation er best snel af zweet. Ik denk dat ik deze dan ook niet opnieuw zou bestellen.


Ook kocht ik deze concealer. Hij kost €4,-. Ik heb hem helaas iets te donker binnen gekregen. Wel vind ik hem erg fijn werken en blijft hij ook goed zitten. Ik denk dat ik hem dan ook in de kleur Ivory ga bestellen, want Beige is dus helaas iets te donker.


Voor €4,- kocht ik ook deze mascara. Ik vind hem op zich wel goed, maar zou hem niet opnieuw bestellen. Ik heb betere budget mascara voor minder geld gehad. Ondanks dat ik hem dus niet opnieuw zou bestellen, vind ik het ook geen miskoop.

Persoonlijk vind ik liquid eyeliner het fijnste om te gebruiken. Ik hoor vaak van andere dat hun dit niet zo vinden. Toch ben ik er fan van! Ik besloot dus om ook deze eyeliner te bestellen voor ook weer €4,-. Deze blijft erg goed zitten en zou ik zeker weer opnieuw bestellen! Ik denk dat dit tot nu toe de fijnste budget eyeliner is die ik ooit heb gebruikt.


Door deze lipsticks heb ik deze bestelling geplaatst. Ik had eigenlijk geen enkele lipstick op eentje na. Van deze lipstick werden mijn lippen erg droog. Het was dus hoognodig tijd voor een paar nieuwe! Ik kocht deze drie lipsticks in de kleuren (van links naar rechts) Beautifull Berry, Nicely Nude en Natural Nymph. De kleur Beautifull Berry ben ik erg tevreden over. Nicely Nude heb ik nog niet getest en Natural Nymph vind ik helaas niet zo leuk bij mij staan. Ook van deze lipstick worden mijn lippen nog een beetje droog, maar toch een stuk minder dan bij de lipstick die ik al had. Dit kan misschien ook komen door het warme weer, maar dat durf ik nu nog niet te bevestigen. De lipsticks kosten trouwens €5,- per stuk.


Het meest nieuwsgierig was ik naar dit oogschaduw pallet. Hij bevat 100 kleuren en kost €12,-. Dat is dus 12 cent per kleur. Als je er zo naar kijkt is dus natuurlijk super weinig! Ik moest en zou dit pallet dus ook uitproberen, haha. Ik ben super slecht wat betreft oogschaduw gebruiken. Gewoon één kleurtje kan ik wel, maar meer moet je ook niet van mij vragen. Dit heb ik toch geprobeerd met dit pallet, maar was absoluut geen succes. Sommige kleuren in dit pallet geven goeie pigment af, maar sommige ook weer wat minder. Voor mijn wenkbrauwen heb ik gelukkig precies de juiste kleur gevonden en ook voor op mijn wenkbrauwbot en aan de binnenkant van mijn ogen zit er een hele mooie kleur tussen. Ik ben erg blij met dit pallet en heb absoluut geen spijt van deze aankoop.

Heb jij ook producten van ELF?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten