Shan Yi Den Haag

In het artikel van twee weken geleden had ik het er ook al over. Het beste restaurant waar ik tot nu toe ben geweest, vind ik (dit artikel is NIET gesponsord). Shan Yi is een all you can eat wereldrestaurant. Ben jij benieuwd wat je er zoal kunt halen en hoe het er uit ziet? Kijk dan snel verder!

Zoals je ziet op de foto's heeft het restaurant een paarse huisstijl. De deuren voor de wc vond ik echt mega leuk, haha. Wat ik ook erg leuk vond is dat je op de Aziatische manier eten kunt bestellen. Ik zie dit steeds vaker in Nederland terug komen en vind het veel handiger om via de tablet de bestellen dan een ober proberen te roepen.
Het restaurant ligt trouwens op de Fluwelen Burgwal 2 in Den Haag en heeft ook een vestiging in Rotterdam op Plaza 2. In Rotterdam ben ik alleen nog nooit geweest. Het kost van maandag t/m donderdag €23,50. Momenteel is dit afgeprijsd naar €21,50 (dit is echter al het hele jaar zo). Van vrijdag t/m zondag is het iets duurder en kost het €26,50. Dit is momenteel afgeprijst naar €23,50. Voor kinderen is het elke dag €13,95. Dit is allemaal exclusief drinken. Het drinken is ongeveer €2,50. Dit licht natuurlijk ook aan wat je neemt. Voor de prijs kun je het dus niet laten! Je krijgt 2,5 uur de tijd en mag in die tijd zoveel rondes bestellen als je zelf wilt. Per rondje mag je per persoon 2 gerechten bestellen.
Hier zie je een kleine selectie van wat ze allemaal hebben. Zowel voor vegetarische mensen als voor niet vegetarische mensen hebben ze veel. De laatste keer dat ik er kwam was er een vegetariĆ«r mee en hij had nog een best ruime keuze uit wat hij kon bestellen. De smaak is sterk bij alles en zoals je ziet heb je een ruime keuze. Zo kun je sushi bestellen, maar ook lekker een oer-Hollandse frikandel. Wel moet ik zeggen dat het meeste op het menu Aziatisch is. 

Ben jij al enthousiast? Neem dan even een kijkje op hun site shanwang.nl.

Ben jij al ooit bij Shan Yi geweest en hoe is het jou daar bevallen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten