What I did last month March 2015 | Lifestyle & Photography

Wat gaat dit jaar tot nu toe snel zeg! Alweer een maand voorbij. Dat betekend weer een WIDLM. Ik heb een hele leuke maand gehad. Ben jij benieuwd wat ik allemaal heb gedaan? Kijk dan snel verder!
Melvin maakte een foto van mij, ik kocht tickets voor een concert, in ging glowgolven en at een mini vlaaitje.

1. Op 5 maart was ik bij Melvin thuis. We waren een tijdje terug naar de MSI fandag geweest waar we een MSI pet hadden gekregen. Melvin wouw een foto van mij met die pet op, dit wouw ik niet. Daar is toen uiteindelijk deze foto uitgerold.
2. Op dezelfde dag ging de kaartverkoop van mijn favoriete band Nightwish van start. Die dag is het er niet meer van gekomen, maar de dag erna kocht ik kaartjes voor het concert! Zo blij! Ik kon wel janken. Inmiddels is ook het nieuwe album van hun uit. 2 nummers zijn echt waaaw, de rest vind ik iets minder, helaas.
3. 8 maart ging ik met me opa, oma en Melvin glow golven. Dit is eigenlijk gewoon midgetgolf, maar dan in black light. Echt een aanrader!
4. Na het glowgolven besloten we om nog even ergens een terrasje te pakken. Dat was echt niet te weerstaan met het weer toen. We namen allemaal een mini vlaaitje, want ja, Limburg.

Ik had een shoot, at cup a soup, had Hello Kitty tissues en een super lekker pannenkoek.

5. Sinds kort werk ik bij het JustYoung magazine. Dit is een magazine van en voor jongeren in Limburg. Op 16 maart hadden we een shoot over zomerse kapsels. De kapsels zijn allemaal zo mooi geworden! Ze hadden mij de alternative look gegeven.
6. Op stage hadden ze sinds kort een Cup A Soup molen. Hier heb ik 20 maart dan ook gebruik van gemaakt. Helaas is mijn stagebedrijf nu failliet en zit ik dus thuis. Waarschijnlijk ga ik stoppen met mijn opleiding, maar hier later meer oven.
7. 25 maart was ik met mijn moeder bij de kruitvat. Ik woon in het weekend sinds kort bij mijn opa en oma (privé redenen, de mensen die moeten weten waarom weten het wel). Ik had make-up nodig die ik daar kon laten liggen en zag toen deze super schattige tissues liggen. Die kon ik gewoon niet laten staan!
8. Op 28 maart ging ik met mijn broertje, zusje, ouders, opa, oma en Melvin uit eten bij de pannenkoekenbakker in Thorn. Ik heb foto's gemaakt, dus verwacht hier binnenkort maar een artikel over! Ik had een pannenkoek met aardbeien en ijs. Echt een aanrader om ijs bij een pannenkoek te eten!

Wat heb jij afgelopen maand allemaal gedaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten