Pannenkoekenbakker Thorn | food

Vorige week zondag gingen we met 8 man uit eten bij de pannenkoekenbakker in Weert. Ben jij benieuwd hoe het me is bevallen? Lees dan snel verder!


Het restaurant is makkelijk te vinden. Misschien voor vele een beetje uit de buurt, want deze locatie ligt in Thorn op de Bogenstraat 2. Het restaurant zelf heeft nog een aantal vestigingen meer, als je die wilt weten kijk dan even op de site. De vestiging in Thorn is in ieder geval makkelijk te vinden. Het restaurant valt goed op. Even een leuk feitje. Rob van het programma 'Ik heb het nog nooit gedaan' seizoen 2 werkt hier. Hij bracht ons zelfs naar de tafel, haha. Nu over op de pannenkoeken zelf!

Ik had gekozen voor een pannenkoek met slagroom en ijs. De combinatie van pannenkoek en ijs is echt heerlijk! De aardbeien waren niet zo, maar goed, het echte aardbeienseizoen is dan ook nog niet begonnen. Hiervoor zou ik dus nog eventjes wachten, maar ik weet bijna zeker dat het over een maandje wel perfect is. Als je niet zo van ijs houd kun je natuurlijk ook voor een andere pannenkoek gaan. Zo hebben ze nog pizzapannenkoeken (wut?!), pannenkoeken met banaan, appel, ananas, ham, spek en noem maar op. Natuurlijk hebben ze ook de normale pannenkoek met bijv. poedersuiker of stroop.
Een pannenkoek lijkt misschien een beetje weinig, maar zeker zo een uitgebreide pannenkoek met ijs en aardbeien vullen aardig. Ik heb hem dan ook niet opgekregen, haha.
De prijzen zijn ook nog aardig te doen. De pannenkoek die ik had was ongeveer €12,99. Dit was dan ook meteen een van de duurste.
Persoonlijk vind ik het een erg leuk restaurant. Zeker als je er met een groepje heen gaat waar kleine kinderen bij zijn. Dit omdat er een super leuke speelkamer is. In deze speelkamer kan je zelfs via een speelgoedhuisje die omlaag gaat komen. Je kent die klimtoestellen in speeltuinen vast nog wel van vroeger. Op die manier is dat huisje in elkaar gezet, maar dan heel klein. Als je daar dus afgaat kom je in de speelkamer! Natuurlijk kun je hier ook via een simpele trap komen, haha.

Ben jij ooit bij de Pannenkoekenbakker geweest?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten