New in January, February & March | Lifestyle


Eindelijk weer een new in artikel. De eerste van dit jaar, haha. Vandaag laat ik jullie dan ook zien wat ik tot nu toe dit jaar heb gekocht. De prijzen weet ik niet meer precies, dus die zet ik er ook alleen maar bij als ik het nog weet.

Primark


Normaal kom ik heel veel bij de Primark. De laatste tijd viel dit wel mee. Ik ben er maar twee keer geweest. Een keer met Melvin en een keer met een oud klasgenootje/goeie vriend van me. Ik ging beide keren naar Eindhoven en kocht daar een panty, een super leuk emoji shirt die ik tot nu toe mega vaak draag, sieraden en een paar simpele schoenen. De schoenen waren 8 euro.

V&D

In tegenstelling tot de Primark kom ik normaal gesproken nooit bij de V&D, maar door de mega sale die daar was moest ik er toch maar even een bezoekje wagen. Ik kocht het perfecte rokje en een leuke broek die ik tot nu toe veel te weinig draag. Later begon ik last te krijgen van hooikoorts en was mijn zonnebril opeens spoorloos verdwenen. Ik besloot na stage nog even snel langs te gaan bij de V&D en kocht toen voor 10 euro deze zonnebril. Een zonnebril is echt de oplossing voor mensen die veel last hebben van hun ogen in het hooikoortsseizoen!

H&M

Ik bestelde voor de eerste keer iets bij de H&M. Helaas paste een broek me niet, dus die heb ik maar terug gestuurd. Wel paste deze twee crop tops me. Ik ben er echt heel blij mee, ze staan overal bij dus makkelijk te combineren voor een dag waar ik weinig tijd heb om een leuke outfit uit te kiezen (lees: elke dag). Ook bestelde ik dit leuke dingetje, hoe heet zo iets ook alweer? Hij staat in mijn kamer met een aantal sieraden die ik vaak draag.

Coolcat

Ook de Coolcat had mega korting en ondanks de meeste de Coolcat als not done zien, vind ik het stiekem toch wel een hele leuke winkel. Ik kocht er deze drie topjes voor 5 euro en de blauwe voor 7,50. Die twee van 5 euro vind ik zo leuk met een bandeau top. Weet iemand waar ik leuke kan kopen? Ik heb tot nu toe alleen maar twee simpele van de Primark.

Overig

Het gestreepte topje komt van de Bershka en was 8 euro, de tattoo chocker was zo moeilijk om te fotograferen maar komt van de I Am afdeling in de C&A voor 5 euro. Ik kreeg hem van mijn oma, super lief. Ook deze panty kreeg ik van mijn oma. Er hing een kruitvat kaartje aan, maar deze is inmiddels al meer dan 20 jaar oud en lag nog ongeopend bij mijn oma in de kast, haha. De minifotostudio komt van cameranu.nl en kost 29 euro. Hier komt als ik een spiegelreflex heb nog een review over. De spiegelreflex koop ik waarschijnlijk rond eind juli, de review zullen jullie begin volgend schooljaar kunnen verwachten, zodat ik hem goed met een goeie camera kan uittesten. Als laatste ging ik nog naar de MSI Fandag en daar kregen we een goediebag met allemaal leuke dingetjes (MSI is een gaming, computer etc merk). Er zaten oa twee muismatten, een pen en een handdoek in. Een van de muismatten heb ik aan mijn broertje gegeven, omdat die over een game gaat die hij speelt, haha.

Wat vind jij van de spulletjes die ik de laatste tijd heb gekocht?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten