bookz.com fotoboek


Een fotoboek is altijd leuk om te hebben. Er zijn inmiddels zoveel diensten die een fotoboek voor je in elkaar willen zetten dat je soms niet meer weet welke je moet gebruiken. Ik heb er laatst eentje via bookz.com laten maken die ik graag voor jullie review.
Super handig. Bookz.com werkt via een gratis app. Hij is beschikbaar voor in de play- en de applestore. De site is momenteel al een aantal maanden onder constructie, dus hoe het daar werkt zou ik niet weten. Hij kost maar 11EUR, dus daarvoor kun je het niet laten. Dit is hem dus. Je kunt als eerste kiezen uit een materiaal voor de cover. Ik koos voor zwart leer. Hij voelt erg stevig aan en ziet er ook goed uit, zelfs een beetje luxe. Het boekje is 20x20 cm breed. Een ander formaat uitkiezen kan niet, maar ik persoonlijk vind dit een fijn formaat.

Ik heb er een voor valentijnsdag later maken, met allemaal foto's van Melvin en mij. Daarom dus die foto's. haha. Je kiest 20 foto's uit, uit je galerij op je telefoon. Misschien is het slim om van te voren je foto via een app of op de computer vierkant te maken. Zo worden ze ook in het boekje geplaatst. Je kunt helaas niet kiezen om meer of minder foto's toe te voegen in je boekje. Zelf zeggen ze dat uit onderzoek blijkt dat je met 20 foto's precies een leuk dagje uit of een leuke vakantie kunt aantonen. Wat ik wel een beetje jammer vind is de witte rand langs de foto's, dit had ik liever willen laten doorlopen. Ook zijn de foto's best wazig, terwijl ik op de computer heb gekeken of ze groot genoeg waren. Maar voor de prijs vind ik dat ik hier niet over mag klagen.



Op de voorkant kun je een kort zinnetje plaatsen die in een metalen plaatje word gedrukt. Ik vind het een erg leuk effect geven.


Wat ik vaak jammer vind is dat bedrijven vaak hun naam extra groot in het boekje zetten. Bij bookz.com vind ik dit wel meevallen. Op de laatste pagina, word het er in het klein opgezet, gelukkig dus niet op de cover zelf.

Kende jij bookz.com al?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten