22'04'2015


Afgelopen woensdag ben ik een dagje naar Den Haag geweest met Jurn. Ik besloot al een aantal dagen van te voren om de dag vast te leggen in foto's en als het een leuke dag zou worden zou ik het hier in een artikel plaatsen. Het was echt een super dag dus hier is dan ook het artikel! Ben jij benieuwd wat we allemaal hebben gedaan? Kijk dan snel verder!



Mijn wekker ging om 8:21 uur. Ik werd net iets voor mijn wekker wakker dus heb hem toen snel uitgezet. Niets is zo vervelend dan zo een stomme PIEEEEPPPP. Uiteindelijk ben ik pas rond 8:50 uur uit mijn bed gestapt, oeps. Dat werd haasten!


Na dat ik me had aangekleed en een make-upje op had gedaan ging ik ontbijten. De dag ervoor had ik lekker veel tijd en had ik een couscous salade voor in de middag gemaakt. Hier was nog wat van over en dat heb ik lekker opgegeten. In deze salade zit couscous, tomaat, abrikoos, gerookte kalkoen en babyspinazie.


Om 9:42 kwam mijn bus alweer aanrijden. Of ja, 9:42 hoorde hij te komen, zoals we gewend zijn hier in Nederland was mijn bus nu dus ook weer 5 minuten te laat. Toen ik een kleine 10 minuutjes in de bus zat stapte Jurn ook in. Met meerdere rijzen is meteen een stuk gezelliger! Toen we aankwamen in Weert heeft Jurn koffie met een croissant gekocht (actie) en ik kocht een flesje vitamin water. Om 10:13 vertrok dan onze trein richting Eindhoven waar we moesten overstappen. Toen we in Eindhoven aankwamen hadden we twee minuten voor de volgende trein waar we meer dan 1,5 uur in moesten zitten! Ik kwam op het idee om treinbingo te gaan doen. Toen we beide onze kaart vol hadden werden we iets te enthousiast en zijn we de hele coupé waar we in zaten door gaan rennen. Toen we uiteindelijk aankwamen op station Den Haag HS zijn we over moeten stappen op de tram. We hadden nog snel even iets lekkers bij Smullers gehaald en hebben toen een kleine 10 minuten op onze tram gewacht waar we nog ruim een kwartier in zaten. Toen waren we eindelijk op bestemming!



We kwamen aan in Scheveningen. Ik kom echt veel te weinig op het strand! We hebben hier gewoon niets in de buurt, voor de dichtstbijzijnde moeten we helemaal hier heen en je hebt net wel kunnen lezen hoe ver dat was, haha. Ik als hobby fotograaf had nog nooit portret foto's gemaakt. Jurn ziet de modellen wereld wel zitten, dus besloten we dat dit voor ons beide de perfecte locatie was voor de aller eerste shoot! Ik ben best wel tevreden over de foto's, vooral omdat dit de eerste keer was. Over een paar weekjes kunnen jullie een artikel met deze foto's verwachten!


Na 1,5 uur op het strand te zijn geweest zijn we terug naar Den Haag zelf gegaan. We vonden hier dit er super schattig uitzien dus besloten te gaan kijken. De prijzen die op het bord stonden vielen nog wel mee. Echter stonden de cupcake prijzen hier niet vermeld en bleken ze per cupcake €3,30 te kosten! Ondanks de prijs heb ik er geen spijt van, want wat waren ze lekker!


Toen we de cupcake hadden liepen we naar een pleintje toe om hem daar op een bankje op te eten. We zagen meteen in de verte de booster. Zou er kermis zijn? En ja hoor! Toen we er heen liepen bleek het dat er kermis was. We haalde nog een oliebol en zijn toen een rondje over de kermis gegaan.



Rond 17:00 uur hadden we met Melvin afgesproken op Den Haag Centraal. Een klein half uurtje later kwam ook Noah aan. We hadden gereserveerd bij mijn favoriete restaurant Shan Yi. Shan Yi is een all you can eat wereld restaurant en wat hebben ze er lekkere en veel dingen voor zo weinig geld! Er zit ook een vestiging in Rotterdam en daar wil ik ook zeker nog een keer heen. In totaal hebben we met 4 man net iets meer dan €100,- betaald voor 2,5 uur non-stop eten.


Na dat we uitgegeten waren was het weer tijd om de hele lange rit naar huis te maken. Dit keer was het een stuk drukker in de trein en buiten was het al donker. Trein bingo kwam er dus niet van. Wat duurde die rit lang! Dit keer gingen via Utrecht. Hier moesten we een kleine 20 minuten wachten. We zagen dat de piano vrij was en Jurn besloot om er liedjes op te gaan spelen, wat hij totaal niet kan. Uiteindelijk kwamen we 22.49 aan in Weert en om 22.55 vertrok onze bus. Ik was rond half 12 uit en was kapot. Ik heb nog even met mijn moeder gepraat en ben toen mijn bed in gedoken met Netflix op. Na een aflevering van The Vampire Diaries viel ik in slaap. Wat was dit een leuke dag!

Wat heb jij afgelopen woensdag gedaan?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten