What I did last month February 2015 | photography & lifestyle

Weer een nieuwe maand! Wat gaat de tijd toch snel. Dat betekend dat ik jullie vandaag dus weer mijn instagram foto's laat zien (@myanrat) Benieuwd naar wat ik afgelopen maand heb gedaan? Kijk dan snel verder!
Ik ging twee keer naar de bios, maakte couscous, maakte een selfie en ging naar de subway.
1. Deze foto heb ik op 1 februari geplaatst. Eigenlijk deed ik dit niet in februari, maar nog in januari. De dag ervoor namelijk. Melvin, mijn broertje Jarno en ik gingen samen naar de nieuwe spongebob film en wat was hij leuk! Zeker een aanrader. Ook een aanrader is de film Homies. Daar gingen Melvin en ik die avond ook nog heen.
2. Ook dit plaatste ik op 1 februari. Melvin en ik hadden een couscous ovenschotel gemaakt waarvan je het recept inmiddels ook al op mijn blog kunt zien.
3. Op 6 februari maakte ik een selfie op de wc bij mijn nieuwe stage. Waarom? Had ik zin in.Homies 4. 7 februari was Melvin er weer en besloten we om veel geld uit te gaan geven door een dagje impulsief te gaan shoppen. We begonnen bij de Subway!

Ik at een macaron, maakte een selfie met Melvin, had een emoji shirt aan en maakte een foto van mijn schoenen

5. Toen we dus besloten om te gaan shoppen zijn we naar Eindhoven gegaan. De 70% korting bij de v&d konden we natuurlijk niet overslaan. Bij La Place zagen we macarons liggen, ik had ze nog nooit gehad dus hebben we een doosje gehaald en waaaw, wat zijn ze lekker!
6. De dag erna maakte ik met Melvin nog even snel een selfie.
7. 10 februari (wat stiekem gister was nu ik dit typ, ik werk dit artikel half vooruit) had ik een van mijn nieuwe aankoopjes aan. Ik ben nu al verliefd op mijn nieuwe emoji shirt van de Primark!
8. Ook besloot ik om nog met Jurn terug naar Eindhoven te gaan om deze schoenen te kopen. Toen ik op de bus stond te wachten, de dag erna op 12 februari maakte ik deze foto om op instagram te gooien!

Ik zette mijn foto studio op, ging naar een carnavals optocht, verfde mijn haar zwart, maakte nog meer foto's en had zure skittles.

9. 13 februari zette ik mijn mini fotostudio op om foto's te maken voor een artikel die over een tijdje online komt. Dit kan nog best een paar maanden duren, maar het product wat gefotografeerd moest worden, ging die dag de deur uit (Valentijnsdag cadeautje). Ik bedacht me dat ik jullie en mijn instagram volgers mijn fotostudio nog nooit had laten zien, dus besloot er een foto van te maken. 10. 15 februari was het dan officieel begonnen! Carnaval! Ik als echte Limburger moest het natuurlijk ook vieren, dus besloot ik naar de optocht in Weert te gaan. De twee artikels daarover vind je hier en hier. 11. 22 februari liet ik mijn haren zwart verven door Melvin. Op 23 februari, toen het dus helemaal opgedroogd was en goed zat maakte ik snel een foto. Ik was mijn uitgroei een beetje zat aan het worden en wouw weer terug naar mijn eigen haarkleur. Aangezien mijn kleur zo goed als zwart is besloot ik om het helemaal zwart te verven. 12. 24 februari was ik vrij en ging ik in de ochtend foto's maken voor een 'new in' artikel die binnenkort online komt. Ik zette mijn statief en mini fotostudio en voor klaar en ja, dat vroeg om een foto. 13. Die zelfde dag ging ik met een vriendin, Danae, naar Eindhoven. We gingen de Jamin in en kochten zure skittles. Die dingen zijn echt goddelijk! De volgende keer haal ik ze zeker weer! Ook kochten we de beruchte bean boozled snoepjes. Je weet wel, die snoepjes waarvan je of een lekkere of een vieze hebt, haha. En iew, wat waren die vies!

Wat heb jij afgelopen maand allemaal gedaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten