Photography fails #1 | photography

Twee weken achter elkaar een fotografie artikel! Ik dacht dat ik jullie dat wel tegoed was na zolang geen fotografie te plaatsen. Dit is immers ook een fotografie blog. Momenteel heb ik het alleen erg druk met stage, waardoor ik niet veel tijd heb om op pad te gaan met mijn camera, daarom heb ik voor jullie vandaag een paar van mijn gefaalde foto's. Ben jij benieuwd naar de foto's en het verhaal erachter? Kijk dan snel verder!

#projectcool | Fotografie
Het aller eerste artikel op mijn blog was over het #projectcool evenement van de coolcat, waarbij verschillende bloggers hun eigen ontworpen shirt konden laten uitbrengen. Er werd opgetreden door iemand die zo mooi kon zingen, dat ik haar wel op de foto moest zetten! Maar pfff, wat was dat lastig om goed in beeld te brengen! Gelukkig is de foto uiteindelijk nog wel gelukt, wel met wat ruis op de achtergrond, maar goed, het licht was niet perfect en mijn camera, tja, ik moet echt een nieuwe! De gelukte foto kun je in het artikel zelf vinden!

Dolfijn voor Demi | Photography

Ook bij het artikel over De Grote Peel, waar een tocht werd gehouden voor Demi, die trouwens over ongeveer twee weken naar CuraƧao vertrekt, was niet elke foto even goed gelukt. Op de bovenste foto zie je van links naar rechts, de beste vriend van mijn oom, zijn vriendin en mijn oom zelf. Zat je broek niet helemaal goed? Op de foto daaronder zie je het zoontje van mijn oom die je op de bovenste foto ziet. Mijn neefje vond het wel leuk om even te gaan photobomben (hoe heet dat in het nederlands?).

Festeynder | Fotografie
Misschien herinneren jullie je nog wel het evenement waarbij het dorp waar ik woon helemaal terug ging in de tijd. Tijdens de optocht kwamen er twee mensen langs die er zo leuk uit zagen bij elkaar, helaas werd er door beide raar gekeken, waardoor de foto is mislukt, maar geef toe! Dit ziet er toch hilarisch uit!

Een reis rond de wereld - part 1Photography - Een reis rond de wereld - part 2 | Photography

Ook in Mondo Verde zijn niet alle foto's even goed gelukt. Mijn camera was iets te fan van de hekken en vond het maar beter dat de dieren zelf wazig werden.

Carnaval 2015 #1 | Photography - Carnaval 2015#2 | Photography
Overig
Als laatste heb ik nog een foto, waarvan nooit een artikel op mijn blog is verschenen! Ik was vorig jaar naar de Amsterdam Fashion Week geweest, het was erg donker binnen en ja, weer dat excuus, mijn camera kan dat niet aan. Ik hoop dat ik dit jaar nog een spiegelreflex kan kopen! Na de show kon je buiten nog staan na praten. Toen zag ik deze man voorbij komen, waar ik gewoon even een foto van moest hebben!

Wat vind jij van mijn gefaalde foto's en welke vind je het leukste?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten