What I did last month December 2014 | photography & lifestyle

HAPPY NEW YEAR!

Wat is het afgelopen jaar toch snel gegaan, ik kan me nog zo goed herrineren dat we het jaar in gingen. Toch gaat het artikel van vandaag niet over het nieuwe jaar, dat bewaar ik voor volgende week (voor dat artikel heb ik een printer nodig, waar de inkt niet van leeg is en dat heb ik momenteel niet in mijn bezit. Goede voorbereiding weer, Manon!). Vandaag blikken we terug op de laatste maand van 2014, december! Al mijn instagram foto's (@MyanRat) van de afgelopen maand laat ik weer aan jullie zien, zoals elke maand. Ik zou je maar alvast voorbereiden op de langste What I Did Last Month ooit! Ik heb welgeteld, maar liefs 5 foto's online gezet afgelopen maand, oeps. Hopelijk vinden jullie het artikel als nog leuk!



Ik at een hamburger, had een wedstrijd majorette, ging schaatsen, maakte een foto van mijn kerstlook en we hadden allemaal lekkere hapjes.

1. 6 december besloten Melvin en ik weer eens hamburgers te maken, dat was alweer een hele tijd geleden.
2. Op 13 december had ik mijn aller laatste majorette wedstrijd. Het waren de Nederlandse Kampioenschappen in Waalwijk. Ondanks onze redelijk goeie punten zijn we niet in de prijzen gevallen, maar op een 6e plaats geƫindigd. Het was mijn laatste wedstrijd, omdat ik er jammer genoeg mee ben moeten stoppen vanwegen mijn chronisch vermoeidheid syndroom (waar nog steeds onderzoek naar is). Ik vind het erg jammer en heb ik dan ook 10 jaar met plezier gedaan.
3. 21 december gingen we met een groepje schaatsen in Weert. We waren van plan om in het derde blok van 13:30 - 15:15 te gaan. Toen we daar aankwamen bleek dat blok al vol te zijn dus konden we pas om 15:30 de baan op. We besloten om in de tussentijd dus nog maar even langs de mac te gaan.
4. Eerste kerstdag vroeg natuurlijk om een christmaslook foto! In dit artikel hebben jullie mijn outfit al kunnen zien, maar nu zien jullie mijn make-up ook!
5. Als laatste nog onze hapjes die we hebben gemaakt voor op oudjaarsavond! Melvin en ik besloten om samen mini kwarktaartjes te maken. Eigenlijk gewoon kwarktaart, maar dan in cupcake vormpjes. Lekker simpel en lekker! Ze staan alleen helaas niet op de foto, omdat we besloten die pas later neer te zetten.

Wat hebben jullie allemaal in de laatste maand van 2014 gedaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten