Christmas OOTD | Lifestyle

Op de avond van tweede kerstdag toch nog maar even snel een artikeltjes maken! Wat heb ik toch weer veel over voor jullie. Vandaag heb ik mijn kerstoutfit voor jullie. Ik droeg dit allebei de dagen, omdat ja, ik ben gewoon te pauper om twee hele outfits te kopen. De foto's zijn van nogal slechte kwaliteit kwam ik achter bij het bewerken. Sorry hiervoor, ik wouw het jullie alsnog delen. Hopelijk is dit niet al te storend. Ben je benieuwd wat ik aanhad en waar het vandaan komt? Kijk dan snel verder!







De top komt van de Primark en was 8 euro, het rokje komt van de Coolcat en koste 15 euro, de panty was 3 euro, ook van de Primark, de schoenen komen van de van Haren en de prijs weet ik niet meer. De ring komt van noaley.nl en was 3 euro, de nucklering komt van de WE voor 2 euro, dacht ik. De armband komt van large.nl en koste zo ver ik me kan herrineren 5 euro en de ketting heb ik gekregen.

Wat droegen jullie met kerst?

4 opmerkingen: