4 fun DIY's! | Lifestyle

 Ik wil alvast sorry zeggen, voor als dit artikel een beetje afgeraffels overkomt, of als het overkomt dat ik hier geen moeite in heb gestoken. Ik zit momenteel met een aantal problemen op privé gebied, waardoor ik niet zoveel tijd aan mijn blog kan besteden. Op pad gaan om ergens een foto sessie te houden, of een hele photoshop tutorial in elkaar toveren werd hem deze week helaas niet. Daarom heb ik voor jullie vier DIY's uitgekozen die ik afgelopen jaar heb gemaakt en zelf erg leuk vind geworden. Natuurlijk heb ik er veel meer gemaakt, maar dit zijn mijn favorieten!


Donut Pillow:
Toen ik deze DIY had gemaakt heb ik hem ook op mijn blog gepost. Nog steeds vind ik hem erg leuk en staat ie nog steeds te shinen in mijn kamer. Ik kijk er nu al naar uit om hem later in mijn eigen huisje/appartementje zo neer te leggen, waar iedereen hem kan zien! 

Magazine art:
Deze DIY heb ik van DazzleDIY. Wat was dit veel werk, maar wat is hij leuk geworden! Helaas hangt hij nog steeds nergens, maar dat gaat zeker nog wel gebeuren!

Statement necklace:
Ook deze DIY komt van DazzleDIY af. Wat maakt zei toch leuke DIY's! Dit met wc rolletjes gemaakte ding is bedoeld als ketting, maar hij hangt hij lekker aan mijn muur. Een stuk leuker vind ik zelf. En ja, ik heb een fel gele muur, haha. Dit heb ik al sinds begin middelbare school, daar moet dus echt maar eens verandering in komen, haha.

RGB led schaaltje:
Op deze foto komt het misschien niet helemaal over, maar ja. Dit schaaltje geeft licht. Hij is namelijk gemaakt van een nachtlampje voor kinderen. Deze DIY heb ik gemaakt na aanleiding van een DIY die Femke van Younique laatst online had gegooid. Dit is dan ook mijn laatst gemaakte DIY en ik denk stiekem toch ook wel mijn leukste. 

Kende jij ooit al een van deze DIY's gemaakt en welke is jullie favoriet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten