Neewieert on Wiels 2014 | Photography

21 september ging ik naar een evenement waar ik normaal gesproken nooit naartoe zou gaan. Het is alweer een hele tijd geleden dat deze foto's zijn gemaakt, maar ik kan me de dag zelf nog goed herinneren. Mijn vriend was hier (op het moment dat ik dit typ ook, haha.) en we moesten even naar de winkel. Hier in het dorp zelf is geen winkel en we wisten dat er in Nederweert een auto evenement bezig was. We hoopte alleen dat dat wat verder dan de Jumbo zou zijn. Niet dus. Toen we de Jumbo weer uit kwamen lopen, vonden we het er toch wel heel gezellig uit zien en besloten we snel even een rondje te lopen. Ik had mijn camera niet mee dus besloot foto's met mijn mobiel te maken. Gelukkig heeft mijn telefoon een best wel goeie camera. Voor de mensen die het willen weten, ik heb een Huawei Ascend P6. Wat stonden er bijzondere auto's! Die wil ik jullie graag nog even tonen. Waarom zo laat? Nou, ik was het helemaal vergeten en kwam de foto's laatst weer tegen op mijn telefoon. Dus hierbij een kleine selectie van de 54 foto's die ik heb genomen.















Ga jij wel eens naar auto evenementen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten