What I did last month November 2014 | Photography, Lifestyle

En toen was het alweer december! Een spannende maand voor mij, niet alleen door de feestdagen, maar nog veel meer! Hierover komt vast nog wel een artikel online! Of die in december komt, weet ik niet, maar hij komt eraan! Ik hou het nu nog even geheim, omdat het allemaal nog niet zeker is, haha. Maar goed. November. November was een leuke maand. Ben jij benieuwd wat ik allemaal op instagram heb geplaatst die maand (@MyanRat)? Kijk dan snel verder!







Ik maakte voor de eerste keer "normaal" eten, kocht nieuwe schoenen, raakte aan het kleuren en was het natuurlijk weer tijd om te bloggen.

1. 1 november moesten Melvin en ik zelf koken. Mijn ouders waren niet thuis. Waarom weet ik niet meer (volgens mij waren ze op vakantie), maar het was in ieder geval zo, haha. Meestal maken we dan pasta, maar dit keer besloten we voor "gewoon" eten te gaan. En woow! Het is gelukt, zonder dat er brand is uitgebroken! 
2. Ook kocht ik nieuwe schoenen. Een beetje Dr. Martens look a likes vind ik ze. Ik zou zo graag echte Dr. Martens willen hebben! Deze kwamen van de Shoe Time en kosten normaal €50,-, maar toen ik er kwam was er uitverkoop en nam ik ze mee voor maar €30,-! Op 3 november vond ik het toch maar eens tijd om er een foto van te maken en op instagram te gooien.
3. Nog een foto van 3 november! Ook kocht ik een van die kleurboeken voor volwassenen. Ik was begonnen met de eerste kleurplaat en vond dit er erg leuk uit zien. Dat was wel een foto waard!
4. Donderdag 6 november was het dan weer blogtijd! Volgens mij was ik hier bezig met het eerste artikel over mijn wereldreis.  Ik maak mijn artikels altijd in de HTML stand, omdat ik dan gewoon net iets fijner vind werken, haha.








Ik las The Fault in our stars, at allemaal lekkers en was op stage.

5. Zoals je al in mijn shoplog had kunnen zien een aantal weken geleden had ik een e-reader gekocht! Natuurlijk moest ik The Fault In Our Stars ook hebben, want ja, wie heeft die nou nog niet gelezen? (Ik heb hem gedownload, shhh) Op 6 november begon ik dan ook aan het boek en wat had ik hem snel uit! Zouden jullie trouwens boek reviews op mijn blog willen zien?
6. Op 7 november riep mijn moeder me opeens. Ze had lekkere tompoezen en chocobolletjes gehaald! Dat moest natuurlijk even op de foto.
7. Een dag later, op 8 november vond mijn opa dat het oliebollentijd was. Zelf ben ik niet zo weg van oliebollen, maar appel en aardbeibollen vind ik dan weer super lekker! Helaas had hij geen aardbeibollen gemaakt, maar wel appelbollen!
8. Op 10 november zat k dan weer op stage. Ik moest een paar uur lang bij de lamineer machine zitten en er steeds nieuwe blaadjes in stoppen. Pfff, wat was dit vervelend werk! 








Ik maakte een selfie, maakte brownies, we maakte nog een selfie en maakte loempia's.

9. Waarom ik deze selfie heb geplaatst? Geen idee. Ik wouw op 14 november jullie deze trui laten zien, maar de selfie zelf vind ik eigenlijk zwaar mislukt. Ik vraag me nu toch echt af waarom ik hem geplaatst heb.
10. 15 november vonden Melvin en ik het tijd om bueno cupcakes te maken. Wat waren ze lekker! Er komt op 10 januari (dat duurt nog wel even, maar hij is wel al ingeplant, oeps, beetje te hard vooruit gewerkt volgens mij, haha) online.
11. Op maandag 24 november vonden Jurn en ik het tijd om weer eens iets samen te gaan doen. We besloten om te gaan (d)eten bij de mac, haha. Jurn vond dat we een foto samen moesten maken en die plaatste ik 1 dag later op 25 november op insta! 
12. Op 25 november zelf ging ik weer naar Melvin toe, zoals bijna op elke dinsdag. We gingen kijken wat er in huis lag voor avondeten en besloten maar om allerlei dingetjes te frituren. Ik hou zo veel van loempia's! Het bakje waar de loempia's in zaten moest dan ook zeker even op de foto.



We vierde alvast pakjes avond en hadden warme choco.

13. Op 29 november hielden we bij mijn oma thuis alvast pakjes avond. De cadeautjes die ik heb gekregen komen nog een keer in een shoplog achtig artikel online op mijn blog!
14. Op 30 november waren Melvin en ik alweer alleen thuis. Dit keer was mijn vader er ook, maar hij en koken gaat niet goed samen. Melvin en ik moesten dus weer koken. Lees de beschrijving van de eerste foto nog maar eens een keer en kijk dan naar de achtergrond van deze foto, haha. Ook hadden we zin in warme choco. Hier zijn we speciaal voor naar de winkel gegaan en natuurlijk kon een toef slagroom niet ontbreken!

Dit waren mijn instagram foto's van afgelopen maand dan alweer! Wat heb jij afgelopen maand allemaal gedaan?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten