H&H koopjes | Photography

Een hele lange tijd lag er een winkel in Nederweert. Ik dacht stiekem dat het in vrachtwagen winkel was. Waarom? Ik heb letterlijk geen idee. Toen ik een aantal weken geleden van huis uit naar de Jumbo fietste zag ik opeens dat het een kringloop was. Daar moest ik dus even gaan kijken! Ik hou zo veel van koopjes! Een aantal weken later zijn we dus de H&H in gegaan en daar is dit artikel uit voor gekomen! (Vorige week zei ik dat ik alleen de beste foto's zou plaatsen, dit artikel stond echter al klaar, net zo als een paar andere.)

























De kringloop heeft ontzettend veel decoratie! Overal is wel iets van decoratie te vinden. Boven op hoge kasten, in speciale rommel hoekjes, achter in een vitrinekast. Alles staat helemaal vol! Mijn favoriet is toch wel zeker het beertje in de schommelstoel. Ook de glazen kom waar de twee beertjes in staan vind ik erg mooi. Als ik op mezelf woonde had ik het zeker mee genomen! Ook de olifant op de eerste foto had ik bijna gekocht. Het is dat mijn oma pas jarig is geweest. Zei is helemaal weg van olifanten en als ik hem meegepakt zou hebben zou het als verjaardagscadeau voor haar zijn.

















Ook zijn er veel huishoudelijke dingen. Die beertjes kleerhangers wil ik zo graag hebben! Ik heb ze met veel moeite laten hangen. Ook de stoelen die op de kast staan. Hoe kom je erop. Je moet toch iets doen om je ruimte nuttig te besteden. Ik denk dat ik later ook maar mijn huis zo ga inrichten. Stuur ik iedereen die op bezoek komt meteen de kast op, haha.








Van deze laatste vijf foto's wist ik niet zo goed onder welke categorie ik ze moest plaatsen. Bordspelletjes, een clown en nog veel meer was er te vinden. Die typmachine laat me echt aan vroeger denken. Toen ik klein was waren er natuurlijk wel al computers, maar die waren nog niet zover ontwikkeld. Zoals ik vandaag nog op een site zag staan "In the year 1996, the time when you arrived on this planet, books were still populairly read on paper, not on digital devices. Trees were felled to get the word out.". Ik had als klein meisje dus ook nog een barbie typmachine en leuk dat ik dat vond! Ik was hele dagen door verhaaltjes met honderden spelfouten aan het typen. Ik heb er nog steeds spijt van dat ik hem weg heb gehaald.

Zou jij een bezoekje aan deze kringloop brengen als je in de beurt was en wat is jouw favoriete kringloop locatie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten