What I did last month September 2014 | Photography, lifestyle


Iets later dan normaal, maar hier is ie dan toch! De 'What I did last month'- artikel van september! September was een leuke, maar ook drukke maand. Wil jij alle updates als eerste zien? Volg mij dan op instagram! (@MyanRat)


0 minuten wachtrij bij de Efteling, even snel een foto met m'n schatje, lekkers van de kermis en een lekkere lunch.

1. Zoals ik vorige maand al vertelde was Melvin 1,5 week hier op vakantie. maandag 1 september gingen we met z'n tweetjes naar de Efteling. Het aller leukste was dat zo goed als elke school weer begonnen was, waardoor er letterlijk overal wachtrijen van 0 minuten stonden! Het langste waarvoor we hebben moeten wachten was 10 minuten, en dat was bij een show. We zijn dan ook letterlijk overal in geweest, op de kinder dingen na. (Nou ja, de carrousel zijn we ook even snel ingedoken.)

2. 2 september ging Melvin weer naar huis. Nog even snel een fotootje met z'n tweetjes!

3. Die avond was het ook meteen de laatste dag van Nederweert kermis (lees hier artikel), mijn moeder was er die dag heen geweest en nam een zuurstok en een suikerspin voor me mee!

4. Mijn vakantie zat er ook alweer bijna op, dus moest even snel een receptje uitproberen die ik op youtube bij Eline voorbij zag komen. Als jullie willen weten hoe je dit maakt, laat het dan weten in de comments! Dan maak ik er een artikel over.

Ik wachte op de bus, at snel in de auto, had twee hele lekkere loempia's en kocht een nieuwe ring.

5. 8 september was mijn vakantie dan ook weer voorbij. Ik had mijn aller eerste stagedag! Hierover heb ik uitgebreid een artikel gemaakt. Klik hier om die te lezen.

6. Op woensdag heb ik altijd majorette training. Zo ook op 10 september. Helaas ging dit niet helemaal goed. Ik had de bus van 6 uur 's avonds, waardoor ik pas om half 7 thuis was. Dat terwijl mijn training om kwart voor 7 begint en het 20 minuten reiden is met de auto. Ik heb me dus mega snel omgekleed, mijn moeder maakte mijn eten warm en toen meteen de auto in op weg naar majorette!

7. Een hele tijdsprong, maar 22 september plaatste ik dan eindelijk weer een foto op Instagram. Wat heeft dat lang geduurd! Maar deze twee loempia's moest ik toch echt wel even showen! Wist je trouwens al dat loempia's mijn favoriete eten is? Als je mij ergens voor wakker wilt maken, doe dat dan voor een loempia!

8. 23 september moest ik naar school toe. Een klasgenootje (klik voor haar blog) van mij heeft een eigen webshop met allemaal leuke sieraden. Toen ik deze ring zag moest ik hem meteen hebben! Ze nam hem voor me mee, zodat ik de verzendkosten er niet bovenop hoefde te betalen en toen had ik voor een kleine 3 euro deze super leuke ring! Hij komt trouwens van www.noaley.nl.



Ik nam een selfie, maakte een artikel over mijn knuffels, mijn moeder was jarig, ik at een choco appel en kreeg een sims4 muis.

9. Ook op 23 september maakte ik deze selfie. Waar ik deze nou precies maakte, kan ik me niet meer herrineren. Oeps.

10. 25 september, een paar dagen voor mijn verjaardag ging ik aan de slag met mijn verjaardagsartikel voor op mijn blog (klik), ik fotografeerde al mijn knuffels, en dat moest natuurlijk ook even op Instagram (en facebook).

11. 26 september was mijn moeder jarig. De avond daarvoor had een vriendin van haar de hele tijd versierd! Stiekem had ik het al gezien, doordat ik Melvin die dag naar de bushalte bracht en het er toen al stond. De dag zelf moest ik alleen nog eventjes een foto maken. Het was zo leuk om te zien!

12. Op 27 september was Melvin er natuurlijk weer. Ik ging samen met hem naar Weert kermis. Daar gingen we in Das Omen (engste spookhuis van de Benelux, ik vond het stiekem wel meevallen) en in een hangachtbaan. Ook kochten we nog een lekkere appel met chocolade eroverheen. Wat hou ik van die dingen! En woow, wat was Weert kermis groot. Er stonden maar liefst 130 attracties, mat onder andere een wereld primeur, een 90 meter vrije val!

13. Zelf was ik op 28 september ook nog jarig! Ik heb mijn verjaardag nog niet gevierd, omdat ik de dag een majorette wedstrijd had. Wel heb ik deze Sims4 muis gekregen van Melvin. Hij kleurt mee met de gevoelens van je sim, haha. Helaas heb ik alleen de Sims3 en niet de Sims4.

Wat hebben jullie afgelopen maand allemaal gedaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten