Happy animalsday! | Photography

Vandaag zou eigenlijk een 'What I did last month' artikel online moeten komen, maar ik als grote dierenliefhebber vond dat dat deze keer even anders moest! Speciaal voor vandaag ben ik naar de Intratuin geweest om alle lieve diertjes daar te fotograferen. Speciaal voor dierendag! Wat waren ze schattig, maar ook zo lastig te fotograferen! Ben jij benieuwd naar wat ik op de foto heb gezet? Kijk dan snel verder.




Konijnen zijn een van mijn favoriete dieren! Ze zijn zo schattig. Zelf heb ik vroeger ook een konijntje gehad, genaamd Flupke. Hij was net een hond, hij rende altijd achter handdoeken aan, haha. Hij leek trouwens precies op de konijn op de tweede foto. Niet normaal hoeveel ze op elkaar lijken. Vind je trouwens ook niet dat het konijn op de eerste foto heel erg stoned kijkt? En kijk die twee op de laatste foto lekker knuffelen!


Ook heb ik vroeger twee cavia's gehad. Billie en Plappie. Helaas waren er bij de Intratuin niet veel cavia's, waardoor ik ze ook wat minder op de foto heb. De meeste foto's van de cavia's waren helaas ook mislukt. Ach ja, kan gebeuren. Het zijn nou eenmaal levende wezens.


Waaww, wat zijn hamstertjes lastig te fotograferen! Ik heb er een stuk of 50 gemaakt en dit zijn de enigste twee die zijn gelukt! Ik denk dat ik echt nog even moet oefenen met dieren fotografie, haha. Wat zou ik zelf graag een van die hamstertjes mee naar huis hebben genomen! Helaas is mijn moeder hier fel op tegen.




Wat waren de raampjes waar je de vissen door kon zien vies zeg! Je zag er bijna niets door, en al helemaal niet op de foto. Vandaar dus alleen foto's van boven, waar een open gat zat. Ik word altijd zo rustig als er visjes in de buurt zijn. Ze zwemmen beetje rond en ja, op een of andere manier geeft me dat rust, haha.




Dit is toch echt wel mijn favoriete categorie. De mini schildpadjes! Oooohh, wat ben ik lang bij hun blijven kijken. Ze leken net op plastic speelgoed! Vooral de eerste en de tweede foto vind ik super leuk! En hoe toevallig, laatst was ik ergens waar ook schildpadden waren en toen heb ik een schildpad in precies de zelfde houding als de schildpad op foto 2 gefotografeerd, haha. Die foto is over een paar weken op mijn blog te zien!

Dit was het artikel dan alweer! Misschien iets korter dan jullie van me gewend zijn, maar toch met een overdosis cuteness. Dat maakt het toch wel weer goed, of niet soms, haha? Hebben jullie nog een huisdier?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten