What I did last month July 2014 | Photography, Lifestyle

Het leek me wel leuk om jullie elke maand een beetje op de hoogte te houden van wat ik allemaal heb gedaan. Dit met behulp van -natuurlijk- foto's! Hoe kan het dan ook anders op een fotografie blog, haha. Ik laat jullie vanaf vandaag elke maand mijn instagram foto's zien. Dit word dus een vaste rubriek op mijn blog die elke eerste zaterdag van de maand online staat! Hopelijk vinden jullie het leuk.

Ik toonde mijn OOTD, ging naar de kapper, at een bakje tomaten en er gingen 2 paraplu'a kapot op 1 dag!
1. Deze outfit droeg ik op 3 juli. Het topje komt van de Coolcat, de broek van de Pirmark, de ketting en het blousje heb ik gekregen. Hier onder droeg ik mijn creepers van de Primark.
2. Op 5 juli ging ik voor de eerste keer naar een Kinki kapper in Eindhoven. Die dag was er toevallig ook een homo feest/festival achtig iets aan de gang wat het erg gezellig maakte. melvin ging ook met me mee en nu hebben we beide een nieuw kapsel!
3. 7 juli had ik totaal geen honger! Om toch maar wat te eten at ik een bakje tomaten. Rond een uur of 11 s'avonds besloot ik toch maar om nog een paar tosti's klaar te maken. Erg slecht, ik weet het, maar voor een keertje kan het geen kwaad. Toch?
4. Toen ik op 9 juli naar huis ging van school liet ik mijn paraplu in de trein liggen. Slim! Ik zou die dag nog een video gaan opnemen met Jurn, een vriend van me. (Video komt nog online al ik achter de goeie instellingen in Adobe Premiere ben gekomen!) Toen ik richting hem wouw gaan begaf mijn tweede paraplu het ook nog. 


Ik had een picknick met de klas, at paste bij de Julia's, ging naar de Amsterdam Fashion Week en at een cupcake.
5. Op de laatste schooldag, 11 juli, gingen we met alle eerste jaars van mijn opleiding picknicken in een parkje in Utrecht. Het was super gezellig.
6. 13 juli had ik een bloggers meeting in Utrecht, omdat ik nog door moest naar Amsterdam at ik lekker simpel en nel een bakje paste van de Julia's op het station. Ik heb geen idee hoe deze pasta precies heet, maar hij was zo lekker!
7. Na de meeting ging ik dus door naar Amsterdam voor de Amsterdam Fashion Week. Een vriendin nam me mee als +1. Ik wouw er foto' maken voor mijn blog, maar helaas kon mijn camera het ligt daar niet aan. Had ik nou maar een spiegelreflex.
8. Op 16 juli had mijn broertje hele lekkere cupcakes gemaakt.
Ik ging naar de Coolcat, ging naar de peel, bakte broodjes boven de vuurkorf en mijn eerste artikel kwam online.
9. In Amsterdam vond op 17 juli de lancering van de nieuwe shirts, ontworpen door bloggers bij de Coolcat uit. Ik ging er naar toe en wat waren de shirts goed gelukt! Het artikel vind je hier.
10. 19 juli was er een toch door natuurpark De Grote Peel georganiseerd. Ik liep mee samen met nog 49 andere personen. Het artikel daar over kun je hier vinden.
11. Aan het einde van de tocht kon je nog broodjes gaan bakken boven een vuurkorf. Super leuk gedaan allemaal. 
12. 19 juli kwam dan ook eindelijk mijn eerste artikel op mijn nieuwe blog online! Het artikel over de coolcat, waar je net bij nummer 9 ook al wat over las.
Ik speelde BattleBlock Theater, keek een film in de trein, maakte lasagne, at een ijsje en kreeg een nieuwe ketting.
13. Sinds kort heb ik weer een nieuwe game aan mijn game collectie toegevoegd. Namelijk BattleBlock Theater. Als Melvin er is spelen we dit spel best wel veel, want het is gewoon zo leuk om met z'n 2e te doen. Zo speelde we het ook weer op 20 juli. Sommige momenten waren zo leuk dat ik ze gewoon even moest vast leggen. Zo ook deze. (Ik heb hem via youtube geupload, omdat ik hem anders niet goed online kreeg op mijn blog.)
14. 28 juli ging ik een dagje naar Melvin. Mijn ouders gingen die dag op vakantie en ik had anders helemaal niets te doen. Toen ik in de trein zat keek ik de film 'The Hangover Part 3' af en op de terugweg keek ik 'The Holiday'. 
15. 19 juli was Melvin dan weer bij mij, omdat iedereen hier nog steeds op vakantie was maakte we lekker lasagne. Dat was lang geleden dat k dat at!
16. Door de regen zijn we die avond nog naar ijssalon Florence gefietst. Voor ijs van die tent heb ik letterlijk alles over! Nog nooit heb ik zulke lekkere ijs gehad!
17. Op 30 juli kwamen mijn ouders dan terug van een aantal daagjes Duitsland. Ze hadden een super leuke ketting voor me meegenomen! De koptelefoon op het schedeltje kan trouwens bewegen.

Wat hebben jullie afgelopen maand allemaal gedaan?







Geen opmerkingen:

Een reactie posten