Water challenge

Toen ik mijn blog opstarten had ik het idee om ongeveer 6 keer per jaar een challenge online te zetten. Vanaf de eerste keer dat ik dus op stap ging om foto's te maken voor mijn blog lette ik ook op foto's met een bepaald thema die ik in mijn hoofd had. Nu bestaat mijn blog inmiddels al ruim een jaar en is er nog steeds geen challenge online gekomen, haha. Nu ik vooruit moest werken voor mijn blog (momenteel zit ik lekker in Tsjechiƫ te genieten van al het goedkope eten) leek dit mij het perfecte moment om de eerste challenge online te gooien! Met als thema water. (Geen van deze foto's zijn gemaakt met mijn spiegelreflex en zijn dan ook al lang geleden gemaakt, waardoor mijn oude watermerk nog op de foto's staat.)

















Wat vind jij van deze foto's?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten