Boomhuis, woonboot en een starters huis | Youtube

Afgelopen maand heb ik weer een aantal video's op youtube gegooid. Helaas is het er een weekje bij ingeschoten, doordat ik problemen had met mijn laptop. Pure overmacht dus. Toch baal ik hier enorm van. Ook was ik bezig met een grote flat, zoals jullie misschien weten. Door dat probleem ben ik helemaal opnieuw moeten beginnen met de sims en is die flat dus ook weg. Ook hier baal ik weer enorm van. Daarom heb ik mezelf afgelopen maand iets meer uitgedaagd en heb ik twee apartere "huizen" gemaakt. Namelijk een boomhuis en een woonboot. Ook is er nog een starters house waar ik zelf mee speel online gekomen. Dit huis is denk ik toch wel de beste en mooiste die ik tot nu toe heb gemaakt! Of ja, misschien ook niet, maar dat zien jullie volgende maand.


 
 
Wat vind jij van mijn creaties?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten