Een reis rond de wereld - part 1 | Photography

Jupp, je leest het goed in de titel! Ik maakte een reisje rond de wereld in 1 dag. Ik hoor jullie al denken, maar hoe kan dat dan, Manon? Nou.. Gewoon, door naar Mondo Verde te gaan. Mondo Verde is een park in Landgraaf waar allemaal wereld tuinen zijn. Zo loop je eerst in China en nog geen twee minuten later zit je in Portugal, na nog even door lopen zit je opeens in de tropen. Zo is er nog veel meer en dat voor maar €16,50! (Nee, dit is geen samenwerking, hoor, ik ben er zelf gewoon heel enthousiast over.) Woon jij toevallig in de buurt of ben je daar ergens op vakantie? Dan raad ik je zeker aan om er een dagje heen te gaan.



Vogelparadijs






































Woestijn























Portugal

















Marokko







Italië



















Engeland



































Dierenpark













Afrika





Overig















Nu ik al deze foto's terug zie word ik meteen weer enthousiast! Omdat ik 150 foto's heb die ik jullie wil laten zien heb ik dit artikel in tweëen opgesplitst. Volgende week staat deel twee online!
Ben jij al ooit in Mondo Verde geweest?

2 opmerkingen:

  1. Wauw, wat ziet het er daar gaaf uit!
    Daar wil ik ook een keertje heen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker keertje doen! Alleen beetje ver vanuit jou, haha.

      Verwijderen